Mihai Constantinescu – Iubire

1.Nu-mi amintesc care e ziua
Ne-am intanit intamplator
Visam planeta fericirii
Plutind pe aburii unui nor
Asa ne-am intalnit in graba
Intr-un decor original
Lipsit de-alei si vesti pierdute
Si masti de carnaval

REF:Iubire, de ce pierdut-am calea noastra (iubire)
Iubire tu simpla pasare maiastra (iubire)
Iubire prin timp de ce ne-ai parasit
Lasand un dor fara sfarsit, iubire

2.Trecut-au primaveri si zile
Atatea nopti si bucurii
Pe-obrazul tau vad timpul care
Asterne atatea nostalgii
Doar gandul uneori ma poarta
Acolo unde ne-am privit
Din tot ce-mi mai aduc aminte
Atata mai stiu ca te-am iubit

REF:Iubire, de ce pierdut-am calea noastra (iubire)
Iubire tu simpla pasare maiastra (iubire)
Iubire prin timp de ce ne-ai parasit
Lasand un dor fara sfarsit (iubire)

Lasă un răspuns

