Ian Raiburg – Sa ridicam paharul

1.Vara trece toamna vine
Anii nostri trec pe rand
Cu prietenii mi-e bine
Viata asta eu n-o schimb

Ref:Bun e vinul de acasa
Vinul bun moldovenesc
Eu as vrea sa stau la masa
Si cu totii sa cinstesc
Eu as vrea sa stau la masa
Si totii sa cinstesc
Sa tragem o betie
Ca viata nu e rea
Eu cred in omenie
Mai toarna vin si bea
Sa ridicam paharul
Pentru surori si frati
Pentru femei frumoase
Si pentru noi barbati

2.Pana-acum la batranete
Voi dansa si voi canta
Nu ma strica trenul vietii
Un pahar de vin as bea

REF:Bun e vinul de acasa
Vinul bun moldovenesc
Eu as vrea sa stau la masa
Si cu totii sa cinstesc
Eu as vrea sa stau la masa
Si totii sa cinstesc
Sa tragem o betie
Ca viata nu e rea
Eu cred in omenie
Mai toarna vin si bea
Sa ridicam paharul
Pentru surori si frati
Pentru femei frumoase
Si pentru noi barbati

Lasă un răspuns

