Ian Raiburg – Doua inimi

1.Ne iubim iubirea mea
Nu de ieri de-alaltaieri
Anul are nu-i asa?
Tocmai 4 primaveri
Ne iubim iubirea mea
Si fiindca ne stim
Vesnicim cu dragostea
Si ramane sa ne stim
Vesnicim cu dragostea
Si ramane sa ne stim

REF:Doua inime poetice
Doua taine bezmetice
Doua goluri magenetice
Da si nu
Doua-amurguri carpatice
Doua ruguri noptatice
Doua pasari lunatice
Eu si tu

2.Ne iubim de la-nceput
Nebunatici cum suntem
Cate secole-am trait
Cate inca mai avem
Ne iubim cu-acelasi dor
Mostenit din strabunici
Dor de-o fata si-un fecior
Ca sa fim oricand cu ei
Dor de-o fata si-un fecior
Ca sa fim oricand cu ei

REF:Doua inime poetice
Doua taine bezmetice
Doua goluri magenetice
Da si nu
Doua-amurguri carpatice
Doua ruguri noptatice
Doua pasari lunatice
Eu si tu

Lasă un răspuns

