Anatol Marzencu – Lacrimi de barbat

Ne-am strins lacrimile-n punga
Ca pe niste stropi de plumb
Eu din pumn ca le-as zvirli
Nu stiu in cine oi nimeri
Refren
Curgeti lacrimi, curgeti
Chear de-s vinovat
Lacrimile mele, sunt lacrimi de barbat
Curgeti lacrimi, curgeti
De e vina mea
Nimeni nu-mi opreste, lacrima

Ca ades pacatu cade
Peste omul cum se cade
Si apoi numii amarul
Din cel bun sa-mi fac dusmanu

Imi tin lacrimile-n punga
Ca pe niste stropi de plumb omule
Le-am tinut si le-oi tinea
Cit va tine viata mea

In palma chear de-mi este frig
De durere eu nu strig
Ca sunt lacrimile mele
Si port vïna eu de ele

Lasă un răspuns

