Dan Spataru – Tu, eu si-o umbrela

Tu , eu si-o umbrela,
Tu, eu ne plimbam,
Cerul ca o acuarela,
Nu ne vede sub umbrela
Cand ne-mbratisam .

Pic , pic, pic, pic, pic
Ce mai ploua
La nesfarsit.
Pic, pic, pic,
Nu ne pasa noua,
Fiindca ploaia ne-a unit.

Tu , eu si-o umbrela,
Tu, eu ne plimbam,
Pe sub panza de matasa,
Tu esti parca mai frumoasa ,
Cand ne sarutam.

Tu , eu si-o umbrela,
Tu, eu ne plimbam,
Cerul ca o acuarela,
Nu ne vede sub umbrela
Cand ne-mbratisam .

Un răspuns la Dan Spataru – Tu, eu si-o umbrela

  1. Denim Blog spune:

    Stela 9 Colibri Playa Clutch Green

    […] mail address to follow this blog and receive notifications of new posts by email […]

Lasă un răspuns

