Florin Bogardo – Tu ma poti schimba

Tu ma poti schimba
Tu ma poti schimba
Cu o privire doar
TU ma poti schimba
Tu poti sa ma faci sa cred in miliard
Tu ma faci sa uit, tu ma faci sa iert
Si cu noptile sa nu ma mai cert
Numai tu imi poti da toata linistea

Tu ma poti schimba
Numai tu sa vrei
Si tristetea grea sa-o alungi din ochii mei
Sa-nteleg usor rostul stelelor
Sa astept visand primavara mea
Daca m-ai iubi, m-ai putea schimba
Ce usor ti-ar fi sa ma faci alt om
Sa-nteleg si eu pt ce-nfloresc mereu mugurii in pomi
Ce usor ti-ar fi sa ma faci sa zbor
Sa chemi zorile si sa rad cu soarele
Daca-ai vrea, daca-ai vrea

Tu ma poti schimba
Cu o privire doar
Tu poti sa ma faci
Sa ma-ncred in mine iar
Tu ma faci sa uit, tu ma faci sa iert
Si cu noptile sa nu ma mai cert
Numai tu imi poti da toata linistea

Incearca, incearca, incearca…
Azi in tine doar e speranta mea
Fiindca numai tu, fiindca numai tu
Fiindca numai tu, tu ma poti schimba
Tu ma poti schimba, tu ma poti schimba
Tu…

Un răspuns la Florin Bogardo – Tu ma poti schimba

  1. Alex Negoescu spune:

    In adolescenta,ma tundeam ca FLORIN BOGARDO,crezand ca voi deveni la fel de sensibil ca EL.Nu am reusit nici acum,dupa mai mult de o jumatate de secol.Dar,mai sper sa ma pot schimba !!

Lasă un răspuns

