Dida Dragan – N-am stiut!

Vremea vine, vremea pleaca
Dragostea nu vrea sa treaca
Vremea pleaca, vremea vine
Ramai dragoste cu mine

N-am stiu fiindca pana ieri n-am stiut
De furtuni si de primaveri n-am stiu
N-am invatat sa-nteleg ce-nseamna dor
Ce-si ascundea patima si-ntru-un bujor
N-am stiu ce inseamna plans n-am stiut
De poemele ce s-au scris n-am stiut
N-am stiut ca mi-e dor de tine
Pana ieri cand ne-am cunoscut
Cat de mult te iubesc n-am stiut

N-am invatat sa-nteleg ce-nseamna dor
Cate iubiri se-aprind si cate mor
N-am stiut bucurii sa strang n-am stiut
Nici sa rad, poate sa plang n-am stiut
N-am stiut ca mi-e dor de tine
Pana ieri cand ne-am cunoscut
Cat de mult te iubesc n-am stiut
N-am stiut, n-am stiut

Lasă un răspuns

