Nicu Alifantis – Cantec de iarna

Am venit aici să stau cu tine
În cristalul iernii,
Ca-n vitralii vechi, perechi de regi lângă regine.
Perechi de regi lângă regine.

Numărat-am arborii, egalii,
Pân la casa ta,
Era zăpadă falnică, vrăjită ca-n baladă,
Era, era zăpadă.

Si-am bătut în portă, lemnul rece,
Peste tot, absența ca o nouă și totală iarnă,
Vântul rece nicăieri, vântul rece nicăieri.

Cu mâinile-amândouă-am luat zăpadă si-am băut,
Locul alb pe unde n-ai trecut.
Cu mâinile-amândouă-am luat zăpadă si-am băut,
Locul alb pe unde n-ai trecut.

Am venit aici să stau cu tine
În cristalul iernii,
Ca-n vitralii vechi, perechi de regi lângă regine
Perechi de regi lângă regïne.

Lasă un răspuns

