Sanda Ladosi – Cand vine seara

1.E tarziu si – am oboist
sa umblu fara sens
pe strazile in amurg
Ma-ntorc spre casa iar
si-n prag ma v-a astepta
ca de obicei singuratatea mea

REF:Cand vine seara mii de lumini se aprind,
Dar stiu ca mii de stelele se sting
Imi este teama
S-aprind lumina si-n odaia mea
Cand vine seara
Nu vreau sa vad din nou,
Ce singura sunt
Si toate in jurul meu cum plang
Cand vine seara simt cat de mult
Te-as vrea inapoi
Si cat am pierdut

2.Ore lungi imi bat la geam
si-n intuneric iar
De ele ma ascund
Cum as putea sa fug
de amintiri de taceri
Cand tot ce-mi doresc
sunt clipele de ieri

REF:Cand vine seara mii de lumini se aprind,
Dar stiu ca mii de stelele se sting
Imi este teama
S-aprind lumina si-n odaia mea
Cand vine seara
Nu vreau sa vad din nou,
Ce singura sunt
Si toate in jurul meu cum plang
Cand vine seara simt cat de mult
Te-as vrea inapoi
Si cat am pierdut

Cand vine seara nu vreau sa vad
din nou ce singura sunt
Si toate in jurul meu cum plang
Cand vine seara simt cat de mult
te-as vrea inapoi si cat am pierdut
Cand vine seara simt, ce mult am pïerdut

Lasă un răspuns

