Gabriel Dorobantu – In lumea romantica

 

1.Iubita mea cu ochii de struguri verzi
Te-astept in umbra noptii sa ma dezmierzi
Doar unduirea apei s-o ascultam
Si vantul cand ne-mbratisam
Un ceas mai bate inca in turnul vechi
Iubirile se-aduna perechi perechi
E-atata armonie si-atat mister
Cad ploaie stelele din cer

REF:Traiesc in lumea romantica
Si am o fire romantica
Imi place viata romantica
Si-al ei parfum de demult
Traiesc in lumea romantica
Iubesc sub steaua roamntica
Iar inima mi-e romantica
Doar glasul ei il ascult

2.Hai sa fugim iubito pe dealul nins
Cu flori de iasomie si de cais
Apoi la poarta casei sa ne oprim
De tot si toate sa vorbim
Imbata-ma de tine ca de un vin
Cu gust de toamna calda si de pelin
Ma ispiteste iara cu vraja ta
De mine sa nu poti scapa

REF:Traiesc in lumea romantica
Si am o fire romantica
Imi place viata romantica
Si-al ei parfum de demult
Traiesc in lumea romantica
Iubesc sub steaua roamntica
Chiar inima mi-e romantica
Doar glasul ei il ascult
Chiar inima mi-e romantica
Si va ramane asa

Lasă un răspuns

