Doru Tufis – E timpul sa pleci

Alo
Alo tu esti?
Sunt eu, sunt eu si totusi altul
Dar ce s-a-ntamplat?
Nu sti, lasa-ma pana ma gandesc eu
Poti trai afara mine?
Cu tine, fara tine mi-e totuna
De ce?
Pentru ca acum ne despart minciuna, pustiul, furtuna
Si e timpul sa pleci

Si vant si ploi si amagiri si disperari
Le-am adunat si le-am trait din plin
Am strans in suflet cupe de venin
Mi-e dor sa am o clipa de senin
As vrea sa sti ceva
Sa-ti vezi de viata ta
Si sa-ntelegi
E timpul sa pleci
Esti libera sa iei
Cu tine tot ce vrei
Nu voi privi in urma ta
As vrea sa sti ceva
Sa-ti vezi de viata ta
Si sa-ntelegi
E timpul sa pleci
Poti sa pastrezi de vrei
Tristetea din ochii mei
Cat m-ai ranit
si cat te-am iubit

Si vant si ploi si amagiri si disperari
Le-am adunat si le-am trait din plin
Am strans in suflet cupe de venin
Mi-e dor sa am o clipa de senin

Sa-ti fie clar
Si sa-ntelegi Ce vreau sa spun
Iubirea mea acum te-a parasit
Un vis amar si straniu am trait
Ti-e greu sa crezi
Dar totul s-a sfarsit
Am si uitat ca-am fost vreodata doi
Ai risipit iubirea dintre noi
Te rog nu mai suna e timpul sa pleci

 

2 răspunsuri la Doru Tufis – E timpul sa pleci

  1. Alex Negoescu spune:

    NU AM RENUNTAT NICIODATA LA MUZICA TA<CU TEXTE ULUITOARE.ITI MULTUMESC!

  2. vlad manole spune:

    doru tufis are o melodie pe care o ascultam cand eram mai mic pe tvr 1 avea un clip in care era filmat langa niste statui posibil sa aiba si refrenul sau cateva cuvinte in rusa … stie cineva cum se numeste melodia?

Lasă un răspuns

