Ilie Micolov – Sarut mana doamna

1.Sarut mana doamna iar ne-am intalnim
Pare o coincidenta
La fel de frumoasa rascoliti
Totul cu indiferenta
Suntem singuri e de necrezut
Sper ca nu-i o imprudenta
Daca imi permite-ti v-as ruga
Doar un dans prin excelenta

REF:Intinde-ti mana, raspunde-ti la chemare
Stimata doamna imi cer iertare
Imbratisarea dansului nu doare
Sa va cuprind e o incantare

2.Sarut mana doamna si va multumesc
Pentru tot in semn de bine
Voi pastra in suflet pretios
Faptul ca dansati cu mine
O marturisire de amor
Mi se pare indecenta
Cand va tin in brate si formam
O pereche excelenta

REF:Intinde-ti mana, raspunde-ti la chemare
Stimata doamna imi cer iertare
Imbratisarea dansului nu doare
Sa va cuprind e o incantare

Lasă un răspuns

