Gheorghe Dinica – Ce daca?/Si daca?

Noaptea m-a prins iar
Beat de-acelasi jar
Si daca…
Vreau sa aprind o stea
Cu inima mea
Ce daca…
Ca un lautar vantur hoinar
Nemurmurari de dor
Si imi beau si eu paharul meu
De fericire…
Simt ca noaptea e-n balans
Si o invit la dans
Ce daca…
Rade un trecator ca incerc sa zbor
Si daca…
Doar un singur gand m-a imbatat
Ce bine ar fi…
Ce bine ar fi…
Lumea ar fi a mea
Doamne ce nu as da
Daca m-ai iubi…
Noaptea e in balans
Si o invit la dans
Ce daca…
Rade un trecator ca incerc sa zbor..
Si daca..
Doar un singur gand m-a imbatat
Ce bine ar fi…
Ce bine ar fi….
Lumea ar fi a mea
Doamne ce nu as da
Daca m-ai iubi.

Lasă un răspuns

