Gheorghe Gheorghiu – Si cat te-am iubit

1.Pentru noi doar scrinul vechi
Mai poarta amintiri perechi
Si flori cu parfum de magnolii
Le lasi risipite-n fotolii
Rochia lunga purtata
O schimbi si te uiti in oglinizi
Si dimineata curata
Ai vrea tu in maini s-o cuprinzi
Te-ai intors iar acasa
Privesti cu lumina-ti frumoasa
Spre colivia ce-i goala
Canarul cel mic intre timp a murit
O lacrima alba iti sapa
O urma-n obrazu-obosit

REF:Si cat te-am iubit
Si cat te-am iubit
Acum te-ai intors, e tarziu
Si dragostea mea intre timp a murit
(x2)

2.O lacrima alba iti sapa
O urma-n obrazu-obosit
Cand stii ca nimic nu te-asteapta
Si dragostea mea intre timp a murit

REF:Si cat te-am iubit
Si cat te-am iubit
Acum te-ai intors, e tarziu
Si dragostea mea intre timp a murit
(x4)

Lasă un răspuns

