Stefan Iordache si Sanda Ladosi – Nu ma iubi

1.Te asteptam de mult
Te cautam si te doream
Mi-era foame, mi-era sete doar
De dragoste
Si-mi doream de mult
Sa spun cuiva: iubite
Tu m-ai intalnim cand incercam sa ma ascund
Si de oameni si de viata si de orice gand
Alergam departe de-amintiri
Si de aventura unei noi iubiri

REF:In lumea larga vrei o vreme sa te pierzi
Sa-nvat din nou sa uit, sa-nvat sa iert
Nu sunt ceea ce par, sunt vesnicul hoinar
O corabie esti ratacind val de val
Insa nu stiu daca vrei sa te legi de-un mal
Mi-e teama ca-ntr-o zi, de toate voi fugi
Nu mai iubi,nu mai iubi te rog

2.Vad cum te-opresti si inapoi mai faci un pas
Intre noi e ceva necunoscut
A mai ramas
cat as vrea sa stiu de ce te temi iubite
Azi de viata mea de pana-acum sunt obosit
Nici nu sti cate drumri lungi am ratacit
Uneori simtindu-mi pasul greu,
Dar am iubit femeia in felul meu

REF:In lumea larga vrei o vreme sa te pierzi
Sa-nvat din nou sa uit, sa-nvat sa iert
Nu sunt ceea ce par, sunt vesnicul hoinar
O corabie esti ratacind val de val
Insa nu stiu daca vrei sa te legi de-un mal
Mi-e teama ca-ntr-o zi, de toate voi fugii
In lumea larga vrei o vreme sa te pierzi
Sa-nvat din nou sa uit, sa-nvat sa iert
Nu sunt ceea ce par, sunt vesnicul hoinar
O corabie esti ratacind val de val
Insa nu stiu daca vrei sa te legi de-un mal
Mi-e teama ca-ntr-o zi, de toate voi fugii
Nu mai iubi,nu mai iubi te rog

Lasă un răspuns

