Sanda Ladosi – O noapte cu tine

1.Astept sa te-asezi aici
Langa inima mea sa stai
Aproape mai aproape…mai aproape
Sa aud tot ce mi-ai soptit
Sa simt mana ta usor
Peste mine alunecand
Cum trece un val pe-o plaja
Care arde in plina zi.
Mi-e frig, mi-e dor de tine
Si apoi mi-e cald
Te strig si tresar
Ma topesc si ard
Am uitat de orice macar
Si toate in jur dispar

REF:Inalta-ma la ceruri
Si de-acolo chiar mai sus
Decat pot crede vreodat`
Si arunca-ma-n abisul
Unei patimi vechi
Si inalta-ma din nou
Cum stii doar tu iubite
Si coboara-ma pe pamant
Sa nu stiu de-i rau de-i bn
Daca rad sau plang
Sa simt ca-n mine
Este centrul lumii.
Si-n rest sa uit
De toate cate sunt

2.Sa-nchid ochii
Sa nu stiu cine am fost
Si nici cine sunt
Sa cred ca pt o noapte, o noapte
Suntem noi singuri pe pamant
Mi-e frig mi-e dor de tine
Si apoi mi-e cald
Te strig si tresar
Ma topesc si ard
Am uitat de orice macar
Si toate-n jur dispar.

REF:Inalta-ma la ceruri
Si de-acolo chiar mai sus
Decat pot crede vreodat`
Si arunca-ma-n abisul
Unei patimi vechi
Si inalta-ma din nou
Cum stii doar tu iubite
Si coboara-ma pe pamant
Sa nu stiu de-i rau de-i bn
Daca rad sau plang
Sa simt ca-n mine
Este centrul lumii.
Si-n rest sa uit
De toate cate sunt

Lasă un răspuns

