Marcel Pavel si Lavinia – Pentru o seara

M.P.:Pentru o seara am sa uit de tot ce-i rau
Diseara-am sa fiu cu tine…
Am sa-ti primesc doar zambetul cadou
De astazi va fi mai bine.

L:Zori de zi sarbatoresc
O dragoste sublima
M.P.:Un gand mai bun, un pas in doi
Cand dragostea revine.

M.P.+L.:Pentru o seara am sa uit de tot ce-i rau
Diseara-am sa fiu cu tine…
Am sa-ti primesc doar zambetul cadou
De astazi va fi mai bine.

L:Si-n zori de zi impreuna vom fi
Imbratisati pentru o viata in doi
Nimic si nimeni nu poate opri
Miracolul din lumea dragostei.

L:Zi de zi ma tot intreb
De te gandesti la mine
M.P.:Demult de tot, de cand te stiu
Am zilele senine.

M.P.+L.:Pentru o seara am sa uit de tot ce-i rau
Diseara-am sa fiu cu tine…
Am sa-ti primesc doar zambetul cadou
De astazi va fi mai bine.

L.:Si-n zori de zi impreuna vom fi
Imbratisati pentru o viata in doi
Nimic si nimeni nu poate opri
Miracolul din lumea dragostei.

M.P.+L.:Pentru o seara am sa uit de tot ce-i rau
Diseara-am sa fiu cu tine…
Am sa-ti primesc doar zambetul cadou
De astazi va fi mai bine.
(x2)
 

Lasă un răspuns

