Adrian Enache – O singura noapte

1.Cu trupul tau lipit de al meu
Dansam pierduti, dar ce simt eu
E sufletul tau si e inima ta
La mine in piept undeva.

REF:Da-mi o singura noapte, da-mi din tot doar o parte
Da-mi iubirea ta si umple-mi noaptea cu ea
Da-mi o noapte nebuna, da-mi doar o noapte impreuna
Da-mi ceva ce doar tu am sa dai.

2.Eu ti-am cerut o noapte si o zi
Apoi ai vrut cu mine sa fii
Dar timpul trecut e mereu la-nceput
Si noi ne iubim tot mai mult.

REF:Da-mi o singura noapte, da-mi din tot doar o parte
Da-mi iubirea ta si umple-mi noaptea cu ea
Da-mi o noapte nebuna, da-mi doar o noapte impreuna
Da-mi ceva ce doar tu am sa dai.

3.Vreau tot mereu sa simt inima ta la mine in piept undeva.

REF:Da-mi o singura noapte, da-mi din tot doar o parte
Da-mi iubirea ta si umple-mi noaptea cu ea
Da-mi o noapte nebuna, da-mi doar o noapte impreuna
Da-mi ceva ce doar tu am sa dai.
 

Lasă un răspuns

