Angela Similea si Ovidiu Komornic – Priveste cerul

Ovidiu Komornyik
Ochii mei te cheama fara vina
Simt ca-n orice clipa esti in preajma mea
Ma-nalta o putere si marturisesc
Dupa ploi si teama, azi iti multumesc

Angela Similea
Credeam ca pentru mine lumea s-a sfarsit
Si drumul catre casa iar mi-a amintit
Cand mi-am strans aripa, dor ranit in zbor
Tu mi-ai spus ca-n noapte stelele nu mor

REFREN : Angela Similea si Ovidiu Komornyik

Cand sufletul ti-e gol, priveste cerul
Nu te lasa invins si vei vedea
Ca dincolo de nori e soare-ntotdeauna
Si te va ajuta sa mergi pe calea ta

Angela Similea
Ochii mei te cheama fara vina

Ovidiu Komornyik
Simt ca-n orice clipa esti in preajma mea
(duet):
Cand mi-am strans aripa, dor ranit in zbor
Tu mi-ai spus ca-n noapte stelele nu mor

REFREN : Angela Similea si Ovidiu Komornyik

Cand sufletul ti-e gol, priveste cerul
Nu te lasa invins si vei vedea
Ca dincolo de nori e soare-ntotdeauna
Si te va ajuta sa mergi pe calea ta

Ca dincolo de nori e soare-ntotdeauna
Si te va ajuta sa mergi pe calea ta

Cand sufletul ti-e gol, priveste cerul
Nu te lasa invins si vei vedea
Ca dincolo de nori e soare-ntotdeauna
Si te va ajuta sa mergi pe calea ta

Priveste cerul…

Lasă un răspuns

