Gabriel Cotabita – Doi navigatori

Cand viata mea prin gari
vinde ieftin zari,
cum as reveni, de nu te-as iubi.
Te-as parasi!
Ochi-mi visatori,
doi gemeni cocori
s-ar frange din zbor,
pe alt tarm usor.
Dar, trecand padurea de coral,
tot la tine voi gandi;
invingand ghetarii de la pol,
tot sarutul tau ma va-nsori.

Doi navigatori,
doi buni visatori,
prin ce furtuni de disperare,
trecut-am din nou,
de ce am plans,
de ce am plans in zori.

Ah! Negustor de nori,
cand vinzi disperari,
n-as mai reveni de nu te-as iubi.
Te-as parasi!
Ochi-mi arzatori,
doi gemeni cocori
s-ar frange din zbor,
pe alt tarm usor.
Dar trecand padurea de smarald,
tot la tine voi veni
tu esti vesnic Nordul lumii cald,
steaua mea polara-n plina zi!

Doi navigatori,
doi buni visatori,
din mari furtuni de dor salbatic,
ne-ntoarcem din nou,
vechi lacrimi purtam in ochi.

Doi navigatori,
doi buni calatori,
prin ce furtuni de dor salbatic,
vom trece din nou,
vechi lacrimi purtand in ochi.
Doi navigatori,
cu vasle de flori
doi invingatori
ai atator mari.

Doi navigatori,
doi buni visatori,
prin ce furtuni de grea iubire
trecut-am din nou,
nebuni de tineri,
nebuni mereu.

 

Lasă un răspuns

