Gabriel Cotabita – Cat de mult ca barbat poti gresi

Cati dintre voi ati avut vreodata
De la soarta sansa de a fi iubiti
Si cati dintre voi ati aflat pan’ la capat
Cat de mult ca barbat poti gresi

Pana mai ieri ma iubea o fata
Si intreaga viata ea mi-a daruit
Dar speriat mi-am cladit zid de gheata
Cat de mult ca barbat poti gresi

Lasat-am muntii sa se faca nisip
Si printre palme l-am risipit
Ce sa mai spun ochii-mi sunt grei
Cand stiu ca totu-i fum in urma ei

Singur ramas am cerut de la soarta
S-aduca o alta in drumul meu
Dar ce pacat iubire e doar o data
Cat de mult ca barbat poti gresi

Dar ce pacat iubire e doar o data
Cat de mult ca barbat poti gresi

Cat de mult ca barbat poti gresï

Lasă un răspuns

