Nicu Alifantis – Ce bine ca esti

Du-mă, fericire, în sus,izbeste-mi
Timpla de stele, până când
Lumea mea prelunga si în nesfirsire
Se face coloana sau altceva
Mult mai inalt si mult mai curând
Mult mai inalt si mult mai curând.

Ce bine ca esti, ce mirare ca sunt!
Doua cântece diferite, lovindu-se amestecindu-se,
Doua culori ce nu s-au văzut niciodata,
Una foarte jos, intoarsa spre pământ,
Una foarte sus, aproape rupta
Infrigurata, neasemuita lupta
A minunii ca esti, a-ntimplari ca sunt.

Ce bine ca esti, ce mirare ca sunt!
Ce bine ca esti, ce mirare ca sunt!

Du-mă, fericire, în sus,izbeste-mi
Timpla de stele, până când
Lumea mea prelunga si în nesfirsire
Se face coloana sau altceva
Mult mai inalt si mult mai curând
Mult mai inalt si mult mai curând.

Lasă un răspuns

