Marina Florea – Un buchet de crizanteme

1.O lumina calda, lina a-nsorit
Al toamnei cer si gand stingher ce ma durea
Flori brumate, minunate cand mi-ai adus
Ai reaprins un tainic vis si drept raspuns.

REF:Eu pentru un buchet de crizanteme iti voi da
Un vis ce-o sa te cheme iar pe strada mea
Sarut acest buchet de crizanteme aurii
Si simt ca tandra azi ca-n vechi poeme voi iubi

2.Nori de toamna pot sa cearna stropii reci
Cu-acest buchet voi sti s-astept frumosul mai
Nostalgie, bucurie in cer firesc
In viata mea, cu viata ta sa ma-ntalnesc

REF:Eu pentru un buchet de crizanteme iti voi da
Un vis ce-o sa te cheme iar pe strada mea
Sarut acest buchet de crizanteme aurii
Si simt ca tandra azi ca-n vechi poeme voi iubi
(x2)

La la la la…
sarut acest buchet de crizanteme aurii
Si simt ca tandra azi ca-n vechi poeme voi iubi
Sarut acest buchet de crizanteme aurii

Lasă un răspuns

