Mihaela Runceanu – Eu nu te-am uitat

Trec clipe trec
Se-aprind si-apoi se sting
Si bun venit
Si bun ramas
Eu iarasi eu
Mi-e dor sa mai spun mi-e dor
Si bun venit
Si bun ramas

Nu inca nu
Nu pot si nu vreau sa te las
Eu am gresit
Stiu am gresit
Ieri tristul ieri
De ce mi-a fost greu sa te cred
Ca ma iubesti
Tu ma iubesti
Si ma-acopar azi
Doar cu sufeltul meu
Tu ai fi aici
Daca-ai sti ca mi-e greu
Ma urasc acum
Cand stiu cat am gresit
Ce usor ar fi fost
Sa fim fericiti
Amandoi

Nu inca nu
Nu pot si nu vreau sa te las
Eu am gresit
Stiu am gresit
Ieri tristul ieri
De ce mi-a fost greu sa te cred
Ca ma iubesti
Tu ma iubesti
Si ma-acopar azi
Doar cu sufeltul meu
Tu ai fi aici
Daca-ai sti ca mi-e greu
Ma urasc acum
Cand stiu cat am gresit
Ce usor ar fi fost
Sa fim fericiti

Mai respir acum doar regrete tarzii
Sa-ti spun bun-venit
E si maine o zi
De acum eu simt
Ca sta-n puterea mea
Si alerg sa iti spun
Ca nu te-am uitat
Eu nu te-am uitat
Eu nu te-am uitat
Eu nu te-am uitat
Eu nu te-am uitat

Un răspuns la Mihaela Runceanu – Eu nu te-am uitat

  1. yousef59 spune:

    candva,se canta melodia foarte des…nu am mai auzit-o de foarte multa vreme pe la tv…

Lasă un răspuns

