Benone Sinulescu – Anicuta neichii draga

Foaie verde foi si-o fraga
Anicuta neichii draga
Anicuta neichii draga
De ce esti neagra si slaba?
Neagra sunt de felul meu
Si slaba de dorul tau
Neagra sunt de felul meu
Si slaba de dorul tau

Cand treci neica pe la poarta
Nu-ti arunca ochi-n data
Nu-ti arunca ochi-n data
Că te vede lumea toata
Sa-i arunci mai amanat
Sa creada ca ne-am certat
Sa-i arunci mai amanat
Sa creada ca ne-am certat

Foaie verde foi si-o fraga
Anicuta neichii draga
Anicuta neichii draga
De ce esti neagra si slaba?
Neagra sunt de felul meu
Si slaba de dorul tau
Neagra sunt de felul meu
Si slaba de dorul tau

Lasă un răspuns

