Marina Voica – Sa nu-mi vorbesti de iubire

1.Sa nu-mi vorbesti de iubire
Surasul tau nepasator
Alunga toata lumina cuvintelor de dor
Sa nu-mi vorbesti de iubire
Blandete n-ai de daruit
Tu porti in suflet iarna fara de sfarsit
Sa nu-mi vorbesti de iubire
Cum poti sa crezi ca am uitat
Ca langa tine ce inseamna tristetea am aflat
Sa nu-mi vorbesti de iubire
Din amagiri si vorbe-n vant

REF:Iubirea niciodata n-o vezi rasarind
Iubirea e o bucurie in care inima ti se limpezeste
Si de orice umbra esti parasit
Iubirea e o bucurie in care totul canta si infloreste
Rasarit de soare fara asfintit

2.Sa nu-mi vorbesti de iubire
Surasul tau nepasator
Alunga toata lumina cuvintelor de dor
Sa nu-mi vorbesti de iubire
Blandete n-ai de daruit
Tu porti in suflet iarna fara de sfarsit
Sa nu-mi vorbesti de iubire
Nu mai descrie ce va fi
Pe-un joc de-o clipa eu viata nu mi-o voi cladii
Sa nu-mi vorbesti de iubire
Alt drum e cel adevarat
Nu poate fi drumul iubirii inlacrimat

REF:Iubirea e o bucurie in care inima ti se limpezeste
Si de orice umbra esti parasit
Iubirea e o bucurie in care totul canta si infloreste
Rasarit de soare fara asfintit

3.Sa nu-mi vorbesti de iubire
Nu mai descrie ce va fi
Pe-un joc de-o clipa eu viata nu mi-o voi cladii
Sa nu-mi vorbesti de iubire
Alt drum e cel adevarat
Nu poate fi drumul iubirii inlacrimat

Sa nu-mi vorbesti de iubire(x3).

Lasă un răspuns

