Benone Sinulescu – Toarna-n pahare

1.Frunzulito viorea, mai
Frunzulito viorea,
Cand eram in vremea mea
Sapte mandre ma iubeau, mai
Sapte mandre de prin sate
Si mi le iubeam pe toate
Si mi le iubeam pe toate.

REF:Toarna-n pahare
Toarna si-om bea
Ca vinu-i bun din via mea
Rai rai rai rai rai…
Toarna-n pahare
Toarna si-om bea
Ca vinu-i bun din via mea

2.Cand stau si-mi aduc aminte
Cand stau si-mi aduc aminte
De mandrele din-nainte
Cine le mai tine minte
Ani intregi se duc in flori
Omu-n viata-i calator
Omu-n viata-i calator, mai

REF:Toarna-n pahare
Toarna si-om bea
Ca vinu-i bun din via mea
Rai rai rai rai rai…
Toarna-n pahare
Toarna si-om bea
Ca vinu-i bun din via mea

3.Tinerete, tinerete
Tinerete, tinerete
Te silesti la batranete
Te silesti la batranete
Anii s-au calatorit
Nu ma satur de iubit
Nu ma satur de iubit

REF:…

Lasă un răspuns

