Benone Sinulescu – Crasmarita din Buzau

Crasmarita din Buzau
O batute-ar Dumnezeu
Inima mi-ai pus pe foc
Pace nu mai am deloc
Mi-ai dat ierburi si pelin
Si farmece-n vii
Mi-ai umplut ulcelele
Zau dorule zau
Sa-mi manance zilele
Zau dorule zau

Incotro s-apuc?
Tot la ea ma duc
Ca pe foc ma perpelesc
Sunt indragostit
Nu stiu ce-am patit
Mandro mult te mai iubesc

Crasmarita din Buzau
O batute-ar Dumnezeu
Inima mi-ai pus pe foc
Pace nu mai am deloc
Mi-ai dat ierburi si pelin
Si farmece-n vii
Mi-ai umplut ulcelele
Zau dorule zau
Sa-mi manance zilele
Zau dorule zau
Mi-ai umplut ulcelele
Zau dorule zau
Sa-mi manance zilele
Zau dorule zau

De 3 zile stau
Inima mi-o dau
Am inebunit de tot
Focul vreau sa sting
Mai rau il aprind
Mandro rau ma perpelesc

Crasmarita din Buzau
O batute-ar Dumnezeu
Inima mi-ai pus pe foc
Pace nu mai am deloc
Mi-ai dat ierburi si pelin
Si farmece-n vii
Mi-ai umplut ulcelele
Zau dorule zau
Sa-mi manance zilele
Zau dorule zau
Mi-ai umplut ulcelele
Zau dorule zau
Sa-mi manance zilele
Zau dorule zau

 

 

Lasă un răspuns

