Aurelian Andreescu – Pareri de rau

1,Vis de demult,de ce-mi intuneci iarasi gindul,
De ce revii pe nestiute,nopti de-a rindul?
Te furisezi incet si mi-aduci iar in minte,
Seara-aceea de-atunci,ce nu-ncape in cuvinte.
Cu-acel ris argintiu,ce s-a stins cind,nu stiu
Ce s-a stins cind,nu stiu.

REFREN: Pareri de rau,sinteti prietenele mele,
Ma insotiti,in plina zi si nopti cu stele.
Ecoul unui cint,il aud prin ape,departe
Cum revine mereu,ca un glas duios,fara moarte,
Desteptind,amintiri,ale primei iubiri,
Ale primei iubiri.

2.Vis de demult,de ce-am sovait,odata,
Si-am risipit,o dragoste neintinata?
Te furisezi incet si mi-aduci iar in minte,
Seara-aceea de-atunci,ce nu-ncape in cuvinte.
Cu-acel ris argintiu,ce s-a stins cind,nu stiu
Ce s-a stins cind,nu stiu.

REFREN: Pareri de rau,sinteti prietenele mele,
Ma insotiti,in plina zi si nopti cu stele.
Ecoul unui cint,il aud prin ape,departe
Cum revine mereu,ca un glas duios,fara moarte,
Desteptind,amintiri,ale primei iubiri,
Ale primei iubiri.

Lasă un răspuns

