Dorina Draghici – De ce nu esti ca-n prima zi?

De ce nu esti ca-n prima zi?
De ce ? De ce?
Tu te-ai schimbat fara sa stiu
De ce ? De ce?

De-mi dai o sarutare e sarbatoare
Se-ntampla atat de rar
Si visul se-nfiripa
Dar dupa-o clipa dispare iar
De ce nu esti ca-n prima zi?
Pacat, pacat
Ma minti spunandu-mi ca nimic nu s-a-ntamplat
Dar tot mi-aduc aminte
De cum erai inainte
Si-atunci traiesc, sa nu te miri,
Din amintiri

De-mi dai o sarutare e sarbatoare
Se-ntampla de rar
Si visul se-nfiripa
Dar dupa-o clipa dispare iar
De ce nu esti ca-n prima zi?
Pacat, pacat
Ma minti spunandu-mi ca nimic nu s-a schimbat

Dar tot nu sunt in stare
Sa-ti pun vreo intrebare
De ce nu ma mai poti iubii
Ca-n prima zi?

Un răspuns la Dorina Draghici – De ce nu esti ca-n prima zi?

  1. Cristian spune:

    „Si atunci traiesc, sa nu te miri” e corect, nu „sa nu te mint”.

Lasă un răspuns

