Doru Tufis – Maricico, Maricico

Maricico Maricico Maricico Maricico
Maricico Maricico Maricico…..
Te-am tratat cu tort si cico
Maricico Maricico Maricico Maricico
Si diverse caramele
Ca pe doamna vietii mele
Maricico Maricico Maricico Maricico
Insa tu in mod perfid
Mi-ai pus dragostea la zid
Si-ai fugit la Bucuresti
vai ce inumana esti
Maricico Maricico Maricico Maricico mon amour

Maricico Maricico
Te-am tratat cu tort si cico
Maricico Maricico
Si cu toata importanta
Pe faleza la Constanta
Maricico Maricico Maricico Maricico
Insa tu cu pret redus
M-ai mintit si m-ai tradus
Si-ai fugit la Bucuresti
vai ce inumana esti
Maricico Maricico Maricico Maricico mon amour

Maricico Maricico
Te-am tratat cu tort si cico
Maricico Maricico Maricico Maricico
Si ti-am dat a intelege
Ca-as vrea nunta-n buna lege
Maricico Maricico Maricico Maricico
Insa prea m-ai compromis
Pentru-n alt comcompromis
Si-ai fugit la Bucuresti
vai ce inumana esti
Maricico Maricico Maricico Maricico mon amour

Maricico Maricico
Te-am tratat cu tort si cico
Maricico Maricico Maricico Maricico
Si diverse caramele
Ca pe doamna vietii mele
Maricico Maricico Maricico Maricico
Insa tu in mod perfid
Mi-ai pus dragostea la zid
Si-ai fugit la Bucuresti
Vai ce inumana esti
Maricico Maricico Maricico Maricico mon amour

Maricico Maricico Maricico Maricico
Maricico Maricico Maricico Maricico
Maricico Maricico Maricico Maricico
Maricico Maricico Maricico Maricico

Lasă un răspuns

