Dan Spataru – La cinci si jumatate

1.Aştept să sune telefonul şi locul nu mi-l mai găsesc,
Aş vrea să se-mplinească ora, dar timpul nu pot să-l grăbesc
Aştept să sune telefonul şi ştiu precis că va suna
Ca să-i comunic la ce oră şi unde ne vom revedea

REF:La cinci şi jumătate
La Universitate
Şi dacă este prea târziu
Să ne vedem în Cişmigiu
Dar ca s-ajung şi eu
Te-aştept la Ateneu
Sau ca să-ţi fie mai uşor
În faţă la conservator

2.Aştept să sune telefonul, tot ce-mi doresc e un răspuns
Ce s-a-ntâmplat ieri dup-amiază, că la-ntâlnire n-a ajuns
Se poate să fiu eu de vină, dar ştiu că i-am spus explicit
Ce oră şi ce loc anume pentru-ntâlnire am stabilit

REF:La cinci şi jumătate
La Universitate
Şi dacă este prea târziu
Să ne vedem în Cişmigiu
Dar ca s-ajung şi eu
Te-aştept la Ateneu
Sau ca să-ţi fie mai uşor
În faţă la conservator

Lasă un răspuns

