Adrian Daminescu – Cat as vrea

1.Ti-aduci aminte pe cand copii eram
Si-o lume de povesti ne imaginam?
Pareai o zana cu priviri de stea
Pareai a fi aceea pe care-o voi iubii

REF:Cat as vrea din nou cu tine
Sa mai fim copii de altadata
Prin povesti sa alergam sa fii a mea
Iar eu un print, printul care vraja azi dezleaga
Pentru a te regasii in viata mea

2.Trecut-au ani povestile de ieri
As vrea sa te revad si sa pot sa sper
Ca timpul nu a sters nici macar dragostea
Iubirea ce in taina pe doi copii lega

REF:Cat as vrea din nou cu tine
Sa mai fim copii de altadata
Prin povesti sa alergam sa fii a mea
Iar eu un print, printul care vraja azi dezleaga
Pentru a te regasii in viata mea.

Singur sunt si caut intre umbre si amintitri
Chipul tau drag nu il pot uita te rog sa vii
Atat as vrea din nou cu tine
Sa mai fim copii de altadata
Prin povesti sa alergam sa fii a mea
Iar eu un print, printul care vraja azi dezleaga
Pentru a te regasii
Cat as vrea sa vii iar cu mine in lumea noastra
Doi copii…

Lasă un răspuns

