Stefan Banica si Gica Petrecu – Un duet de pomina

Pe micul ecran rasfoind un album impreuna
Melodii ce-au adus voie buna
Cu succes garantat an de an
Va rog nu va bagati
Scumpe maistre nene Gica
Astea le-a cantat Banica
Ai destule si talica.

Eram pe-atunci un mic copil
Cand din Craiova la Mizil
Ne tot cantai iti amintesti
„Fetite dulci ca-n Bucuresti”

Cum am ajuns eu sa atac
Azi repertoriul tau
Pai maistre draga ce sa-ti fac?
Le iei pe toate zau
Uite colega ce-ti propun
N-ai vrea sa incercam?
Sa-ti cant eu ce-ai avut mai bun
Azi rolul sa-l schimbam.

Zi una de-a lui Banica
Si tu una de-a lui Gica
Melodii de neuitat
Zi de inima albastra
Si din tineretea noastra
Ca ei stiu si le-am cantat
Zi-le mai hai hai
Zi-le mai, zi-le mai, zi-le mai

Gioconda se marita
E nunta-n cartier
Erai si tu Banica
Pe-atuncea cavaler
Gioconda se marita
Ne declarai convins
Dar nu mai poti fii mire
Ca azi ai parul nins.

La margine de Bucuresti
Pe strada mea umbrita de 2 pomi
Cu-n covrigar si-n colt
Cu un gratar de mititei
Acolo eu te-am cunoscut
La margine de Bucuresti
Cu-n lautar ziceai de pahar
Pai cine-mi esti?

Hai impreuna sa cantam
Dar sa nu stie carciumarii
Si de-avem chef sa ne distram
sa facem noi pe lautarii

Zi una mai saltareata ca la 4 dimineta
Avei una cu-o nasica
Si pe asta mi-o iei nenea Gica?Of

Daca vrei sa-ti multumesc mai nasa
Pune-mi numele nasica, Ion, Sandu sau Costica
Ori Vasile te-as ruga
Nu Jeanpierre sau Francoise
Daca tot m-ai deranjat din fasa
Pune-mi numele nasica Mihai, Toma sau chiar Gica
Sa ma cheme cum spusei
Ca pe toti romanii mei.

Du-ma acasa mai tramvai
Zi si noapte fredona-i
Azi lansezi un slagar nou
Du-am acasa mai metrou
Noaptea se lasa in mahala
Se-aprind luminile la bar
Da-i Gil Dobrica cu shalala
Si hop si eu cu „Hai cosar”

Cine umbla, cine umbla prin vecini
Nu prea prinde, nu prea prinde radacini
Slagarul cosarului
Bata-l mama focului
E-al Colea Rautului

Hai cosar, cosar
Vine cole-a cu un par
Sa te vad ce-i spui de ce canti melodia lui
Mi-ai iesit colegu-n drum
Cand faci foc iese si fum
Griji, nevoi, necaz, durere
Te vor paste de acum.

Mana birjar
Si du-ne-n noapte cat mai departe
Oriunde-ai vrea
Dragi spectatori la revedere
Ca-n incheiere va vom canta

Hai noroc si iar noroc
Hai si-un sprit ca n-o fi foc
Iti mangaie zilele ce trec
Hai noroc si la multi ani
Sa bem vin de Dragasani
Seara asta eu vreau sa petrec

Mi-amintesc cand eram tinerel
Ce e drept eram mai subtirel
Fetele frumoase le jucai
Si la perinita le pupai

Hai noroc si iar noroc
Timpul zboara nu sta-n loc
Viata noastra are-al ei soroc
Lai lAi lai lai lai….

Hai noroc si iar noroc
Frunza verde foi de soc
Cu-i nu-i place tot ce e frumos
Hai noroc la un pahar
Sa ne cante-un lautar
O romanta cu un vers duios
Mai vreau un cantec de demult
Vreau un cantec vesel sa ascult
Muzica sa-mi cante-ntruna asa
Si sa-mi incalzeasca inima.

Hai noroc si iar noroc
Sa ciocnim cu toti pe loc
Sa traiasca ce-i ce ii iubim
Lai lai lai lai…
Hai noroc si la multi ani
Sa bem vin de Dragasani
Iar in viata fericiti sa fim.

Lasă un răspuns

