Laura Stoica – Nu e de ajuns

Eu zi de zi ma tot gandesc la tine
Nu esti asa cum mi-am dorit
Stiu ne-ntelegem foarte bine
Aici probabil n-am gresit
Totusi o-ntrebare imi vine-n minte
Tu oare nu te-ai plictisit?
Oare nu-i mai bine sa ramana
Cateodata si-un vis neimplinit?
Dar vreau sa stiu ca ma iubesti intruna
Si vreau sa lupti sa pt iubirea mea

Nu e de ajuns, nu e de ajuns
Sa ai gasit un loc langa mine
Nu e de ajuns, nu e de ajuns
Sa ai incredere in tine.
Nu e de ajuns, nu e de ajuns
Ca ai gasit un loc langa mine
Nu e de ajuns, nu e de ajuns
Sa ai incredere in tine.
Nu e de ajuns!!!

Lasă un răspuns

