Ioana Radu – Lelita, Ioana

1.De-as mai duce-o pana la toamna, lelitza ioana,
De-as mai duce-o pana la toamna, lelitza ioana,
Sa ma duc din crama in crama, lelitza ioana,
Sa beau vin sa manc pastrama lelitza ioana.

2.Si sa ma duc in deal la vie, lelitza ioana
Sa beau vin de razachie, lelitza ioana
Sa mananc peste sarat, lelitza ioana
Sa beau vin de SARICA lelitza ioana

3.Ca bun ii vinu’ mult imi place, lelitza ioana
Bun ii vinu’ mult imi place, lelitza ioana
Nu stiu viii ce i-oi face, lelitza ioana
Nu stiu viii ce i-oi face , lelitza ioana

4.Si-Oi calca-o cu picioru’ lelitza ioana
Si-oi calca-o cu picioru’ lelitza ioana
Si-oi bea vinu’ cu ulcioru’,lelitza ioana
Si-oi bea vinu’ cu ulcioru’,lelitza ioana

5.Da’ m-am jurat ca n-oi mai be, lelitza ioana
M-am jurat ca n-oi mai be, lelitza ioana
Dar eu nu ma pot tine, lelitza ioana
Dar eu nu ma pot tine, Dar eu nu ma pot tine
Ca m-am jurat ca n-oi mai be, lelitza ioana
Si eu nu ma pot tine, lelitza ïoana

Lasă un răspuns

