Mirabela Dauer si Raoul – Inima mea

Stiu sa te iubesc in orice primavara
Ca la inceput la fel ca prima oara
Iubesc pana in zori in mii de culori
In brate de flori te iubesc
Stiu sa ma prefac ca nu mi-ai fost in minte
Insa te iubesc la fel ca inainte
Iubesc pana-n zori in mii de culori
In brate de flori te iubesc

REF:Inima mea e-acolo unde esti tu
Inima mea nu iti va spune nu
Inima mea te va primii mereu
Unde ti-e locul in sufletul meu

Stiu sa te iubesc in orice primavara
Ca la inceput la fel ca prima oara
Iubesc pana in zori in mii de culori
In brate de flori te iubesc
Stiu sa ma prefac ca nu mi-ai fost in minte
Insa te iubesc la fel ca inainte
Iubesc pana-n zori in mii de culori
In brate de flori te iubesc

REF:Inima mea e-acolo unde esti tu
Inima mea nu iti va spune nu
Inima mea te va primii mereu
Unde ti-e locul in sufletul meu

Lasă un răspuns

