Mirabela Dauer – Vreau sa cred

1.Nopti cu luna, clipe, soapte de amor
imi lipsesc atat de mult si-mi este dor
Azi ma-ntreb iubire unde ai plecat?
Sa zambesc de ce am uitat?

REF:Vreau sa cred iar in iubire
Sa ramana-o amintire tot ce-a fost urat candva
Vreau sa cred iar in iubire
Vreau sa plang de fericire sa iubesc din nou as vrea
vreau din nou iubirea sa o regasesc
Dragoste sa daruiesc
Vreau sa cred iar in iubire
Vreau sa plang de fericire sa iubesc din nou as vrea

2.Singuratate azi vreau sa te parasesc
Dupa-atata timp eu nu te mai doresc
Vreau sa-alerg din nou spre cer spre steaua mea
Sa zambesc din nou as vrea

REF:Vreau sa cred iar in iubire
Sa ramana-o amintire tot ce-a fost urat candva
Vreau sa cred iar in iubire
Vreau sa plang de fericire sa iubesc din nou as vrea
vreau din nou iubirea sa o regasesc
Dragoste sa daruiesc
Vreau sa cred iar in iubire
Vreau sa plang de fericire sa iubesc din nou as vrea

Lasă un răspuns

