Stefan Iordache si Monica Anghel – Ce cauti tu in viata mea


Ce cauti tu in viata mea?
De ce-ai venit?
Aha! sa-mi tulburi linistea.
Ce cauti tu in viata mea?
De ce-ai venit sa-mi tulburi linistea?
De ce nu m-ai lasat pe drumul meu,
Asa cum mi-am dorit mereu?

Jurasem doar ca-n viata mea
N-am sa mai stiu ce-nseamna dragostea
Si cand credeam mai mult ca asa va fi
Se schimba totul intr-o zi
Iar clipa fericita pe care mi-o poti da
Nu merita durerea
Pe care-o vei lasa in urma ta
Cand vei pleca

Ce cauti tu in viata mea?
De ce-mi iei somnul meu si linistea
Ma intreb mereu si nu pot sa ma opresc
Pentru ca te iubesc

Jurasem doar ca-n viata mea
N-am sa mai stiu ce-nseamna dragostea
Si cand credeam mai mult ca asa va fi
Se schimba totul intr-o zi
Iar clipa fericita pe care mi-o poti da
Nu merita durerea
Pe care-o vei lasa in urma ta
Cand vei pleca

Ce cauti tu in viata mea?
De ce-mi iei somnul meu si linistea
Ma intreb mereu si nu pot sa ma opresc
Pentru ca te iubesc

Lasă un răspuns

