Monica Anghel – Vino, vino


Ref:Vino,vino atat iti cer
Langa tine sunt in al 9 lea cer
Vino,vino nu vad de ce
Vrei sa mai stai vino mai repede

1.Azi nici locul nu mi-l gasesc
Nu mai sunt aceeasi
N-am rabdare nu numai pot
Departarea s-o suport

Refren:
Vino,vino atat iti cer
Langa tine sunt in al 9 lea cer
Vino,vino nu vad de ce
Vrei sa mai stai vino mai repede

Vino,vino atat iti cer
Langa tine sunt in al 9lea cer
Mi se pare ca nu e drept
Cat vrei sa astept
Hai vino,vino

2.Spune-mi sincer de ce mai stai
Spune-mi doar o vorba
Fara tine iubitul meu
Parca eu nu mai sunt eu

Refren:
Vino,vino atat iti cer
Langa tine sunt in al 9 lea cer
Vino,vino nu vad de ce
Vrei sa mai stai vino mai repede

Vino,vino atat iti cer
Langa tine sunt in al 9lea cer
Mi se pare ca nu e drept
Cat vrei sa astept
Hai vino,vino

Lasă un răspuns

