Gigi Marga – Te rog sa-mi scrii

Te rog sa-mi scrii
Din drumetie sa-mi dai veste
Daca-ti va spune vreo poveste
Padurea cu privighetori.

Te rog sa-mi scrii
Ce-ti vor sopti in drum izvoare
Pe care razele de soare
Abia le vad de-atatea flori.

Sa-mi scrii de drumurile tale
De oamenii vazuti in cale
De tot ce-ti vor povestii.

Te rog sa-mi scrii
Cand de pe-un varf semet de stanca
Se lasa linistea adanca
De mine de ti-e dor sa-mi scrii.

Sa-mi scrii de drumurile tale
De oamenii vazuti in cale
De tot ce-ti vor povestii

Te rog sa-mi scrii.
cand de pe-un varf semet de stanca
Se lasa linistea adanca
De mine de ti-e dor sa-mi scrii.
Te rog sa-mi scrii, te rog sa-mi scrii…

Un răspuns la Gigi Marga – Te rog sa-mi scrii

  1. victor spune:

    Te rog sa-mi scrii, dar ortografic!
    vor soptii
    Sa-mi scri
    vor povestii
    E o regula simpla, ce e asa de greu sa scriem?

Lasă un răspuns

