Mirabela Dauer – Taina noptii

Noaptea,noaptea-i de matase
Stele,stele se aprind
Toate clipele frumoase
Ca-ntr-o poveste
Tainic ma cumprinzi

Ziua vine prea grabita
Visul nu s-a terminat
Plange inima ranita si parasita

Ref:
Tu iubire
Da-mi taina noptii inapoi
Ramai la pieptul meu
Da-mi taina noptii inapoi
Melodia fericirii cant-o mereu

Noaptea,noaptea-i de matase
Stele,stele se aprind
Plange inima ranita si parasïta

Ref

4 răspunsuri la Mirabela Dauer – Taina noptii

  1. eumiealmeu spune:

    bun găsit. caut şi eu o melodie de-a Mirabelei care suna cam aşa:
    din clipa-n care-n viaţa mea
    mi-a fost sortit să te-ntâlnesc
    din prima clipă chiar de-atunci
    am început să te iubesc.
    ţi-am dăruit ce nimănui
    n-am dăruit vreodată…
    balsam pe inimă să-ţi pui
    toată iubirea mea…

    n-am găsit-o pe nicăieri. dacă s-ar putea găsi, aş fi foarte fericită. mulţumesc.🙂

  2. adi spune:

    un raspuns dupa multa vreme ,,AM INCEPUT SA TE IUBESC , se numeste melodia……m-am trezit dimineata cu aceasta melodie in gind…. atit de simple versurile si totusi atit de profunde…o frumoasa declaratie de dragoste

Lasă un răspuns

