Cenaclul Flacara – Caciula

1.Taicămeu in primărie
Avea dreptul ca să intre
Cu căcula in cap, obicei de pe moşie
De la moşi şi strămoţi mei păstrat.

Refren:
Cu căciulile pă frunte
Stăm de viacuri, ca un munte
În curbura arcului Carpat
Asta e căciula mea
Şi o port cum se purta,
Că-i obicei din daci lăsat.

2.Port câciula pe-o ureche
Şi acasă si la nunta si la oi
Dupa datina straveche
Moştenită şi păstrată şi pă la noi.

Refren:

3.Uni zic sa-mi iau căciula, jos din cap,                                                                                                                                                           Spunănd adesea ca nu-s civilizat,
Poate vor so ţâu în mână, să mă aplec,
Ca sa ma laude că m-am integrat

Da bă vecine hai la mine,
Te primesc cum pot mai bine
Dar de căciula mea nu te lega
Asta e căciula mea îi a mea si nu-i a ta
Că-i obicei din viac lăsat

4.Cine nu crede să să ducă, la columna
Să să uite si-o vedea
Sabia încovoiata, arcul scutul şi căciula
Orice dac le-a avea

Refren:

5.Mai copchile ia sa ma ghine
Ca să ducă obceiul, cănd or creşte ai tai copchii,
O inima vitează în tine
Sus pa frunte o căciulă ca un dar s-o ţîï

Refren:

Lasă un răspuns

