Monica Anghel – Dau viata mea pentru-o iubire

E-un joc ciudat
Greu de-nteles
Dar vreau sa-l stiu si eu
Sa uit cum trece vremea tubllure si grea
Si sa gasesc motiv de-a exista

Ref
Dau viata mea pentr-o iubire
Supremul pret pe care-l poate-un om plati
Dau viata mea pentr-o iubire
Sa mori iubind si sa ma nasc pentru-a iubi
Sa ard de dor asa cum n-am putut trai

Sa uit nu stiu
Sa fur nu pot
Dar ma trezesc dorind
E visul meu departe
Sa-l ajung as vrea
Dar nu-i de-ajuns sa vrei
Far-a putea

Ref
Dau viata mea pentr-o iubire
Supremul pret pe care-l poate-un om plati
Dau viata mea pentr-o iubire
Sa mor iubind si sa ma nasc pentru-a iubi
Sa ard de dor asa cum n-am putut trai
IUBIND
Iubind vreau tot ce am sa dau
Dau viata mea pentr-o iubire
Supremul pret pe care-l poate-un om plati
Dau viata mea pentr-o iubire
Sa mor iubind si sa ma nasc pentru-a iubï
Sa ard de dor asa cum n-am putut TRAI.

Un răspuns la Monica Anghel – Dau viata mea pentru-o iubire

  1. cenacfamily spune:

    Ce cântec minunat! Si ce voce si interpretare de excepție,imi place mult,,,il caut si il ascult mereu si mereu..MULTUMESC pentru tot; postare,editare de versuri ,,Compoziția cântecului si interpretare si a-și mai putea continua cu laudele..Fiti binecuvantati!

Lasă un răspuns

