Eva Kiss – Cuvinte nespuse

Iubirea noasrra se simte acum tradata,
Cand tot ce aveam…nespus s-a spus,
Ne mai iubim?!?sau intreband gresim?
Doar amintirea imi mai vorbeste
De primul dor,de al nostru amor.
Trista-i tacerea,cand se intreaba
Ne mai iubim?!sau continuand gresim..?

ref: Citeste-mi in priviri,cuvintele nespuse
Asculta-mi zambetul ce mi l-ai daruit
Nu cere mereu dovada de iubire
Ca sufletul meu,ti l-am vandut de mult

Singuratatea o simt cu tine
Lacrima mea as vrea s-aline
Distanta care nu mai dispare
Ne mai iubim?!?sau intreband gresïm?

Lasă un răspuns

