Tudor Gheorghe – Mi-e dor de acasa

In mansarda mea nopti la rand
Cerul il privesc suspinand
Si ma prinde-un dor
De un sat in multi pitit
Unde am copilarit
Cu privirea as vrea sa-l dezmierd
Si in amintiri sa ma pierd
Si in zori de zi sub un soare rasarit
Sa ma simtt iar fericit

Mi-e dor, de-acasa mi-e dor
Mi-e dor de tinda cu ciresul inflorit
Mi-e dor, de o fata mi-e dor
Mi-e dor de fata ce am iubit.

Stelele si luna
Ma-ndeamna intruna
Sa viu inapoi, sa fiu iar cu voi
Mi-e dor, de-acasa mi-e dor
Mi-e dor de vremea cand eram fericit.

Lasă un răspuns

