Tudor Gheorghe – Mai spune-mi inc-o data

Soarele iubirii mi-a apus
Visurile toate mi s-au dus
Azi doar amintirea mi-a ramas
Ea ma urmareste pas cu pas
Chipul tau ce-n inima il port
Imi evoca tot trecutul mort
Vino ca vreau glasul sa-ti ascult
Spune-mi iara ce-mi spuneai demult.

Mai spune-mi inc-o data
Cuvinte imbatatoare
Nimicuri arzatoare
Cu har tu m-ai vrajit
Speranta-nfrigurata
Strecoara-mi-o in soapte
Lumina-mi neagra noapte
Din sufletul trudit
Asterne alinare
Pe-a sufletu-mi rana
Caci inima sarmana
Implora mangaieri

Mai spune-mi inc-o data
Cuvinte imbatatoare
Nimicuri arzatoare
Cu har tu m-ai robit

Lasă un răspuns

