Maria Ciobanu – Si de-o fi candva sa mor

Si de-o fi candva sa mor
De-acum le spun tuturor mai
Si de-o fi candva sa mor
De-acum le spun tuturor mai
Sa ma-ngroape la izvor mai
Sa-mi treaca de foc si dor
La izvor intr-o valcea mai
Sa ma planga padurea

Sa ma-ngroape in munti de piatra
Ploile sa nu ma bata
Sa ma-ngroape in munti de piatra
Ploile sa nu ma bata
Soarele sa nu ma arda
Nimenea sa nu ma vada
Soarele sa nu ma arda
Nimenea sa nu ma vada

Sa ma-ngroape-ntro pustie
Nimenea sa nu ma stie
Sa ma-ngroape-ntro pustie
Nimenea sa nu ma stie
Nimenea sa nu ma planga
Numai cucul care canta
Nimenea sa nu ma planga
Numai cucul care canta

Brazii si mioarele
Muntii si izvoarele mai
Brazii si mioarele
Muntii si izvoarele mai
Muntii si izvoarele mai
Si dragi caprioarele
Muntii si izvoarele mai
Si dragi caprioarele mai

Ca pe toate le-am cantat
Dar acuma le-am lasat mai
Ca pe toate le-am cantat
Dar acuma le-am lasat mai
Le-am lasat ca si lumea mai
Numai de nu m-ar uita mai
Le-am lasat ca si lumea mai
Numai de nu m-ar uita mai

Lasă un răspuns

