Maria Ciobanu – Ma cheama un dor mereu

Ma cheama un dor mereu
Sa ajung in satul meu
Sa ajung la mine-n sat
De unde eu am plecat
Sa mai vad pe lelea Ioana
Care m-a-nvatat sarmana
sa cant doina din batrani
Cum e la noi la romani
Sa mai vad pe lelea Ioana
Care m-a-nvatat sarmana
Sa cant doina din batrani
Cum e la noi la romani

Cand ajung stie tot satul
De la un capat la altul
Si vine cu mic cu mare
La sezatoarea din vale
Eu incep cu drag sa cant mai
Tot ce frumos pe pamant mai
Pe sufletul omului
De dragul cantecului mai
Eu incep cu drag sa cant mai
Tot ce frumos pe pamant mai
Pe sufletul omului
De dragul cantecului mai

Vin batranii si ma roaga:
„Sa mai vii Marie draga”
Sa mai vii la tine-n sat
Ca doar noi te-am invatat
Sa canti si sa haulesti
Lumea sa o-nveslesti
Si oriunde-ai fii mai fata
Sa nu ne uiti niciodata
Sa canti si sa haulesti
Lumea sa o-nveslesti
Si oriunde-ai fii mai fata
Sa nu ne uiti niciodata.

Satul meu cu oameni buni
Copii tineri si batrani
Orinde as fii plecat
Eu nu va uit niciodata
Cum sa uit scoala din sat
Unde noi am invatat
Si copilaria noastra
Ca-a fost ca o floare-n glastra
Cum sa uit scoala din sat
Unde noi am invatat
Si copilaria noastra
Ca-a fost ca o floare-n glastra

Lasă un răspuns

