Ion Suruceanu – Luna lui septembrie

Mi`e draga luna lui septembrie,
In ea eu m`am nascut
Si mama mie`mi darui atunci, primul ei sarut…
Intaia luna`a toamnei este ea,
Dar pentru mine`i luna mai,
O alta luna nu voi mai avea
Asa frumoasa ca un rai
Intaia luna`a toamnei este ea,
Dar pentru mine`i luna mai,
O alta luna nu voi mai avea
Asa frumoasa ca un rai…
Refren:
Floare`n calendar, e septembrie
Anii mei ca stelele rasar, in septembrie
Floare`n calendar, e septembrie
Sa ciocnim amici cate`un pahar, in septembrie…
Oricune`si are un septembrie,
O luna draga lui
Ea bate`n poarta fiecaruia
Nu spune nimenui
In orice an la anumita zi
Ea vine pe adresa mea
Eu ii deschid si o primesc zambind,
Si o voi astepta
In orice an in anumita zi
Ea vine la adresa mea
Eu ii deschid si o primesc zambind,
Oricand eu o voi astepta…
Refren:
Floare`n calendar, e septembrie
Anii mei ca stelele rasar, in septembrie
Floare`n calendar, e septembrie
Sa ciocnim amici cate`un pahar, in septembrie…
Floare`n calendar, e septembrie
Anii mei ca stelele rasar, in septembrie
Anii mei ca stelele rasar, in septembrie
Sa ciocnim cu toti cate`un pahar, in septembrïe!

Lasă un răspuns

